سلام سلام

همونطور که از عنوان مشخصه از طریق

یکی از وبلاگا متوجه شدم که

امروز تولد بلاگفائه😀🤩

بلاگفا مرسی ازت که ۱۶ سال پیش تو 

یه همچین روزی اومدی که یه

عده رو دور هم جمع کنی

خیلیا هستن که از وبلاگاشون به عنوان 

دفتر خاطراتشون استفاده کردن

چه کسایی که اینجا دوست پیدا کردن و 

چه کسایی که اینجا خودشونو 

اینجا با نوشتن آروم کردن و 

چه کسایی که حالشون با بلاگفا خوب شده🥺✌

با این که بر اساس تفکر یه عده

وبلاگ قدیمی شده

ولی مرسی که هنوزم هستی....^^

درسته حالا یه وقتایی حالمونو گرفتی ولی بالاخره...😅

و همچنین دوستای بلاگفاییم

مرسی که هستین✌😌

کسی حرفی نظری چیزی داره بگه

اصن یه چیزی

همگی بیاین بهترین خاطرتونو از بلاگفا و دوستای

وبلاگیتون تعریف کنین😁

خودم شرو میکنم:

همین اوایل بود که تازه این وبلاگ رو افتتاح کرده 

بودم و خب...

تا حالا فضای وبلاگ رو تجربه نکرده بودم

درسته قبلا یه وبلاگ داشتم 

ولی خب...

نه بازدید خوبی داشت و نه نظر

وبلاگ درسی بود😅

و روز اولی که این وبلاگ رو زدم

اولین کسی که به وبم نظر داد

مهتاب جون بود

و حسی که اون لحظه داشتم و خوشحال بودم

از اینکه کسی پستامو میخونه و 

و خوشحال تر از اینکه با یکی آشنا شده بودم 

که تقریبا هم سن و سال خودم بود

تا بعدش که با نجمه جانم،کیانا و بقیه 

و همچنین یه عزیزی به اسم جوجه کوچولوی شیطون که

بی خبر گذاشت و رفت و هنوزم دلگیرم ازش

و البته هنوز تو لینکام هس به امید

اینکه یه روز برگرده🎈

همین دیگه ...

مرسی از بلاگفا و همه ی شما

متاسفانه نمیتونم همه رو اسم ببرم🤦🏻‍♀️😅

تماااامممم

منتظر خاطراتتونم :)

 

 

+روز دانشجو رو به همه ی دانشجو

های محترم تبریک میگم